Dutch Garden – Service

 

Heb je een beschadigd product ontvangen of kort na levering schade geconstateerd?
Geen probleem, wij kijken graag met je hoe we alles zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Om alles zo goed en efficiënt mogelijk af te wikkelen verzoeken we je vriendelijk de volgende informatie naar ons door te sturen.

  • Je aankoopbewijs (Een foto van de factuur of bon is voldoende).
  • Een duidelijke foto van het gehele product.
    Gedetailleerde foto’s of video van het beschadigde of onjuist geleverde onderdeel.
  • Omschrijving van het probleem.

Dit kan gestuurd worden naar: service@dutchgarden.nl

Na ontvangst van je mail ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar De Teakspecialist bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »